EIND GOED AL GOED - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Monique Geert-Jan - WaarBenJij.nu EIND GOED AL GOED - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Monique Geert-Jan - WaarBenJij.nu

EIND GOED AL GOED

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

13 Oktober 2017 | Nederland, Eindhoven

We hadden het niet meer gedacht..... maar onze tweede koffer is terecht! Vanochtend keurig en compleet afgeleverd door een koerier. Dan lijkt ook bijna weer Sinterklaas.

Veel van onze souvenirs zaten hierin en natuurlijk ook veel geheugenkaartjes van onze camera.

Nu kunnen we onze fotoboeken helemaal compleet maken en een reisverslag-bijeenkomst organiseren voor geinteresseerden.

Bedankt voor al jullie reacties. Het was zo leuk om te zien hoeveel mensen ons hebben gevolgd.

Tot de volgende keer. Er wordt alweer gebroed op een nieuwe bestemming.

Monique en Geert-Jan

• 13 Oktober 2017 - 13:34

Elsa:

Fijn dat de koffer terecht is, niets is vervelender dat herinneringen kwijt te zij.

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Monique

Op 19 augustus gaan wij op reis richting Sint Petersburg. Geert-Jan is al vanaf maart 2017 aan het voorbereiden, lezen, printen, overwegen en uiteindelijk boeken van vluchten, treinen, hotels, hostels, taxi's, Hermitage, Peterhof etc. We hebben samen ontelbaar veel filmpjes gekeken van reizigers en websites. Het genieten is dus al lang geleden begonnen. We houden jullie op de hoogte van deze tocht, zo vaak we Wifi hebben. Graag lezen we jullie reacties. En zijn er mensen die nog meer tips hebben, we houden ons aanbevolen.

Actief sinds 01 Aug. 2017