Laatste loodjes - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Monique Geert-Jan - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Monique Geert-Jan - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

07 Augustus 2017 | Nederland, Eindhoven

Tjeeminee wat een georganiseer. Het huis moet opgeruimd en schoon voor onze tijdelijke bewoners. De koffers moeten ingepakt en mogen niet te zwaar wegen, want dat slepen we alleen maar mee. We gaan nog een week met onze caravan op pad en die moet ook nog beladen worden. De tuin, de planten, de was, noem maar op.

Maar we hebben er zo veel zin in om dit avontuur aan te gaan.

• 07 Augustus 2017 - 13:46

Mathilde:

Heel herkenbaar ! Zeker voor deze reis omdat je deels je eigen proviand mee moet nemen. Veel sterkte nog de komende dagen en leuk dat ik op deze manier weer met jullie mag meereizen op deze bijzondere bestemming.

• 07 Augustus 2017 - 14:03

Elsa:

Sterkte met de laatste loodjes, de reis begint voordat je er erg in hebt

• 07 Augustus 2017 - 14:57

Willneyssen :

Sterkte met de laatste loodjes

• 07 Augustus 2017 - 18:21

Ton:

Voor een goed doel zullen we maar zeggen. Succes met de laatste loodjes!

• 07 Augustus 2017 - 20:08

Annelies:

Even door bijten. Je krijgt er zoveel voor terug!!

• 08 Augustus 2017 - 07:06

Esther:

Zet hem op. Nog even er tegen aan en dadelijk de beloning. Genieten en ervaren ;-)

• 14 Augustus 2017 - 20:19

Marie-José Menu:

Het begint al aardig te korten.Ik wens jullie een hele fijne vakantie en probeer jullie te volgen,

• 19 Augustus 2017 - 08:21

Marleen:

Een uurtje geleden afscheid genomen voor vijf weken.
    Heb het voeg samen. Ik verheug me al op de verhalen.

• 19 Augustus 2017 - 12:37

Will:

Goede reis geniet ervan !

• 20 Augustus 2017 - 11:40

Marie-José Menu:

Geniet veel !!!!! jullie worden met warme belangstelling gevolgd.

• 20 Augustus 2017 - 17:06

Luba:

Ik wacht jullie photos! Goede reis!!!

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Monique

Op 19 augustus gaan wij op reis richting Sint Petersburg. Geert-Jan is al vanaf maart 2017 aan het voorbereiden, lezen, printen, overwegen en uiteindelijk boeken van vluchten, treinen, hotels, hostels, taxi's, Hermitage, Peterhof etc. We hebben samen ontelbaar veel filmpjes gekeken van reizigers en websites. Het genieten is dus al lang geleden begonnen. We houden jullie op de hoogte van deze tocht, zo vaak we Wifi hebben. Graag lezen we jullie reacties. En zijn er mensen die nog meer tips hebben, we houden ons aanbevolen.

Actief sinds 01 Aug. 2017